I den här veckans Fototriss handlar det om att man skall visa små detaljer från det som man anser vara jul hemma hos sig. Det här är mitt första Fototrissinlägg och jag valde att visa det senaste tillskottet av julpynt hemma hos oss i form av en söt liten tomte, en liten detalj från vår adventsljusstake samt lucian i vårt söta lilla lysande luciatåg som jag tycker så mycket om.







Foto: Kikan
Marie

Vilka fina bilder. Min favorit är lucian. God Jul.

Monkan

Aha, så du är med i Fototriss också, vad kul. Jag ha två bloggar, en för fototeman (Fotobunten) och en för pyssel och vardag (Pyssla o Syssla), och det var ju genom Pyssla-bloggen jag hittade hit, efter att du kommenterat hos mig (hmmm, ja det är ju ett tag sen…).



Fina kort i din triss, min favorit av dina bilder är lucian.



Kikade lite på dina tidigare inlägg också. Foto Flexer låter roligt, lite snabbare än att göra i Photoshop kanske. Balansboll, jag har också funderat på att köpa en, men… har ingen plats att förvara den. Julkort, ja de ska självklart vara av papper och skickas i posten, gärna hemgjorda :-) Jag postade mina sista dagen, hoppas de kommer fram snart så jag kan lägga ut en bild på bloggen. En kompis till mig har Scott Kelby-boken som du fått, hon älskar den!

Nukke

Jag har också sådana röda svampar i min bild. Din moderna tomtens detalj var fin.

Jonas

Gillar svampen allra bäst, härlig "kort" skärpa på den bilden!!

marie roxbro

Bara älskar tomten...god jul

Zippo

Tomtens näsa vinner.

God jul.



/Zippo

Ellas Inspiration

vilka underbara närbilder!



Ville bara önska dig en riktigt mysig jul!



Kram Karin

Saffran

Åh vilka fina bilder du har tagit:D

Nu kommer jag inte vara internet tillgänglig på nästan 2 veckor så jag önskar dig en JÄTTEGOD JUL:D!

Hopps du får det bra:)

kram saffran

Designtjejen

Gud så söta bilder!! Tihi..

Hoppas att du har det bra så här dagarna innan jul!!!!

Jag är uppe i Sälen nu. Massssa snö.. riktigt juligt faktiskt!!

massa kramisar

Emmelie

Marie

Svampen blir en nostalgifavorit. Sådana hade alltid min mamma i adventsstaken - o har nog än...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress