21 april 2009

Tisdagstema; trä

Ännu ett roligt ämne i TisdagsTema. Den här gången är det Trä som gäller och jag har letat runt i mitt bildarkiv. Som så många gånger förr blir det en bild från kulturreservatet Åsnebyn. Jag måste snart åka dit med min nya kamera för det finns så oerhört många fina motiv där. Jag valde i alla fall den här bilden efter en liten stunds beslutsångest. Jag gillar de lite matta färgerna i det här fotot  och hur trädet kastar sin skugga över väggen.



Foto: Kikan
Benita

Haha, tycker du det? ;-)

Jag tyckte jag vann mycket på Minvitaframtid. Bloggen jag hade innan. Men nu har det varit rätt lugnt.



Kram!

Siw Aina

Likte bildet ditt utrolig godt. Og jeg er enig med deg, skyggen av treèt over døren gjør bildet :)

ninni

Underbar bild!!

Designtjejen

GUUUDD vilken fin bild!! Jätte mysigt! Gillade den verkligen!!!

Hoppas att du mår bra!

Jag har varit borta ett par dagar.. men nu är jag tillbaka igen!

Massa kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress