27 januari 2009

TisdagsTema; Vardagsliv

Så var det tisdag igen och dags för ett nytt TisdagsTema. Den här veckan gäller det att skildra sin vardag i en bild, något som inte är helt enkelt. Min bild får symbolisera en vanlig vardagskväll i mitt liv vilket oftast innefattar träning (sportflaskan), bloggen (datorn), hålla kontakten med vänner och ibland ett telefonmöte (telefonen) försöka att hålla reda på alla inplanerade projekt (kalendern) och mitt intresse för fotografering (boken). Att bilden är lite oskarp får även symbolisera tröttheten efter en lång arbetsdag :)



Foto; Kikan
Jenny & Vovvarna

Jag hade också datorn på min bild. Den tar nog större vardaglig plats i våra liv än vad vi tror!

SysterLilli

Sådan otroligt bra tolkning! Du fick med mycket. Känner igen mig precis, eller nja... kanske inte sportdrycken, men resten, datorn, telefon, kalender och fotografering.

araminta

Vi har ungefär samma Vardagsliv!

Ha det gott!

Jules

Du fick med allt i din bild :)Fint tolkat!

Ja datorn, den tar nog upp mer tid än vi förstår :)Men tänk vad tråkigt det vore om vi inte hade den.

My Josephine

fin bild :D hihi

AKO

Aha! Jag skymtar en bok som jag har hemma till låns från biblioteket! Du verkar ha ganska liknande intressen som jag har, fast mina går i andra färgskalor. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress