Den här veckans tema i FotoTriss är färgkontraster och här kommer min tolkning av temat.






Nilla

Vilka fina bilder!

princexswe

Fin triss, klockrena kontraster. Jag gillar den första bilden, somrigt och fint. Eva

lilalili

Din mittersta bild tycker jag är underbar!

Ha en skön kväll! Kramis

limeblossom

Snyggt att hålla sig till röd/rosa/lila mot det gröna

strömma

Vilka vackra foton på kontraster.

Svårt att säga vilken som är finast.

"alamunken" längst ner gillar jag.



Söndagshälsningar

strömma

TrädgårdsTuristen

Oj vilka vackra färgkombinationer. Alla tre vackra foton, men jag faller för ettan som får stå för drömmen om sommaren, om det gamla Sverige, om vackra träbyggnader. Jag gissar att huslängan en ggn i tiden användes som utedass eller redskapsbod, och inte var tänkt för att vara "just vacker", men det är den.

Kiki, Maximilias mamma

gillar verkligen röda längor, och din bild är superfin!

Designtjejen

FASIken vad läckra!!!!!

Jätte läckra bilder!

Hoppas att du har haft en mysig helg!

Kramar

Frida

Den senaste bilden på blommorna är verkligen jättevacker. Jag har själv hittat sådana blommor och fotograferat, dock har inte min riktigt slagit ut så fint som på din bild.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress