Idag är det dags för Fototriss igen. Veckans tema är tre bilder från samma stad/ort. Jag tror inte att det är så svårt att gissa varifrån mina bilder kommer :)

Irrhönan

Jag känner igen mig!

Mycket väl till och med.



Titta in hos mig så förstår du varför.

:-D

lilalili

Men här känner jag igen mig :)

Ha en skön söndag!

Pumita

Staden med det stora tornet kanske? :)

Mad World

Där var vi härom året. Väldigt stor och vacker stad.

C

Anonym

Jag har aldrig varit där men jag känner igen mig i alla fall. P...s. Fina bilder! :)

Designtjejen

Vad härliga bilder. Jag får så lust att resa.. jag är sååå ressugen.. tänk en varm strand.. mm.. här är i och för sig otroligt bra väder idag. Det är en stor sol och rätt varmt.. så jag ska nog inte klaga :-)

kramar

Amanda

Så många kommentarer, nu börjar det slå slint i huvudet, men Athen kanske? /Amanda

Mitt i Fågelsången

Jag vet inte om det är allt syre efter dagens långpromenad som spökar, men jag kan verkligen inte komma på trots att jag har en bestämd känsla av att ha varit där?!

Susanne

Har aldrig varit där men känner mig ganska säker på var vi befinner oss..... =) Fina bilder!

m

Fina bilder! Skulle tro att vi var där i somras:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress