Då jag ändå höll mig vaken för att se omröstningen i Schlagerfestivalen passar jag på att lägga upp en Fototriss denna sena timme. Temat den här veckan är "Baksidor" och min fösta bild visar något som gömmer sig på baksidan av ett träd, den andra är tagen bakom gardinen och den tredje bakom ett viltstängsel :)



Mitt i Fågelsången

Lilla stugan bakom trädet gillar jag - får mig att längta till vårt landställe ute i skogen.



Välkommen att kika på min tolkning av trissen.

carina

Bakom viltstängslet gillar jag, den lockar till funderingar.

paula

Gillar bakomvildstängslet i skymmningen

milla

Jag gillar din första bild bäst =)

Amanda

Bakom gardinen var en bra bild, satt en stund och funderade vad det var, sedan läste jag din text. /Amanda

lilalili

Härliga bilder där jag gillar den sista bäst.

Ha en skön söndag!

Jah Hollis

Hmmmm. Finns det framsidor och baksidor på ett träd? Har aldrig funderat på den saken förr.

Majsan

Kikar in på Dina baksidor

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress