I veckans Fototriss är det spetsiga motiv som gäller. Arkeologen i mig kom genast att tänka på pilspetsar, jag hade dock varken bilder på sådana eller några att fota så jag fotade en bild i en bok. Sedan funderade jag på vad för mer spetsiga motiv som fanns i vår lägenhet och blicken föll på vår gardinstång i vardagsrummet. Sedan var jag ju tvungen att försöka vara lite fyndig också...så bild tre blev ett foto på mitt nyinköpta armband som innehåller spets, alltså är det ju spetsigt... :)

jd

svar; tacktack

Emelie

Sv: Hehe, ja jag är ju själv ingen boklus så jag är glad över filmerna;) Men se den!

Tuva

sv, tack så mycket raring! :)

Maria

sv: tack så jätte mycket



Hoppas allt är bra med dig

van

hahahah , visste e de, taack :DD<3

monika

aw tack, vad gullig du är :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress