23 juni 2010

Godisbukett

Pyssel

Härom dagen såg jag att Kelly hade gjort en godisbukett och det tyckte jag var en kalasbra idé. Därför passade jag på att göra något liknande när vi skulle hälsa på finaste A idag.







Kelly

Åh så fin!!! :-) underbart att man inspirerar andra, värmer så mycket! ha en fin midsommar! kramis

Karina

Vilken kul idé, det måste jag prova nån gång!

lucke

fin blogg du! :D

Annaluna (Anna G)

Vad fint och smart!!

Sanna :3

Va söt :'D Väldigt fin idé ^^ haru kommit på det? :D

marica

Gud vilken rolig idé :) Den får jag nog sno nån gång :) Jag äääälskar ju godis :) Hoppas midsommar var toppen,, kramkram

Nadia

Hihihi... roligaste buketten jag någonsin sett

;0)

Socker

Socker är bra till mycket :) Tack för tipset på godisbuketten! http://www.husmorsknep.se/sockerbit_mot_flackar_pa_spisen.asp

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress