15 februari 2009

Veckans Fototriss: Triss

Foto

Alla goda ting är tre brukar man ju säga och tre är just temat för veckans FotoTriss, eller närmare bestämt en Triss i varje bild. Och här kommer mina bilder på temat



Tre vackra kronblad



Tre intressanta böcker



Tre trappsteg

Foto:Kikan
Sarahs Bildbloggeria

Blomman vinner!

InneoUte-Malin

Alla som fototrissar är så kreativa. Alla är jättefina, men trappstegen är min favvis. :-)

Synne.

Hej på dig.

Den sista bilden på trappstegen blir min favorit.

Synne.

susanne lindén

Fina trissbilder du fått till. Min favorit blir blomman.

trivago

Bilden på trappan gillar jag allra bäst, den ser lite övergiven ut

Ninni

Kronbladen blev otroligt vackra, de fick bli favvon!

Veronica

Jag gillar trappstegen. De får mig att fundera över hur det såg ut där tidigare när det fanns mer än trappsteg :)

MissStorm

Trappstegen tycker jag mycket om. Tankarna började genast snurra kring vad det varit för byggnad och vad som hänt där för länge, länge sedan...



Kram

MissStorm

petralin

Naturbilder är alltid min favorit, trappsteg i naturen var oväntat!

NatureFootstep

definitivt trappstegen blir min favorit.

TrädgårdsTuristen

Trappstegen är UNDERBARA! Man undrar verkligen vad det låg för hus här en gång i tiden...väcker fantasin.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress