8 februari 2009

Utmanad

Foto

Jag har blivit utmanad av Hanna på bloggen Greenrealm. Utmaningen lyder:

Gå in i mappen mina bilder.

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

För min del blev det den här bilden. Och nu undrar ni förståss vad detta är...För några år sedan gjorde jag och en dåvarande kollega ett antal broschyrer om forn- och kulturlämningar och vi besökte då ett antal platser som vi fotograferade och beskrev i nämnda broschyrer. Den här bilden är hämtat från en plats där det uppges ha funnits en hällmålning från stenåldern. Tyvärr syns den knappt alls idag, särskilt inte i direkt solljus så tyvärr blev bilderna inte mer spännande än så här.



Foto: Kikan

Själv utmanar jag följande personer:

Cina
Jennie Leee
Miss Storm
Min vita framtid
Inredning & pyssel
Inspirera mera
Benita

Åh vad gullig du är ;D

Just nu har jag syrrans dator, känns inte rätt att lägga ut bilder från hennes. Men jag återkommer med min bild.



Kramar!

Hanna

Va kul! Lite spännande endå, att det finns en massiv stenvägg mitt ute i skogen så där, mystisk:) Ha en fin söndag!

Sofie

Måste ha varit ett intressant arbete :) Spännande med fornlämningar tycker jag. Och vilken somrig bild! Kram, Sofie

MissStorm

Nu skulle jag kunna leta reda på ett snyggt foto och publicera det... Men jag är ärlig och erkänner istället. Min sjätte mapp innehåller partybilder... Och det sjätte fotot ska absolut inte visas upp för omvärlden! Så det är bara att fegt backa ur och inte anta utmaningen, hur kul idén än var.



Kram

MissStorm

J o h a n n a - Inredning & pyssel

Det låter som ett roligt jobb! Jag ska anta utmaningen, har fått den från flera stycken nu. Men det får bli när jag är hemma och har tillgång till alla bilder. Hoppas att min bild nr 6 är fin. =) Ha en bra dag! Kram

@nemonen

Mycket vacker bild. Jag är förtjust i just naturmotiv. Tack för kommentar på min fototriss.

Inspirera Mera

Vad roligt att du utmanade mig. Jag gjorde just den utmaningen så jag skriver in ditt namn där också. Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress