Den här veckans Fototriss går ut på att fotografera ett motiv ur tre olika vinklar. Jag valde att frossa lite i bilder på mina chocolate cupcakes som jag bakade för ett tag sedan. Visst blir man chokladsugen? :)









Foto: Kikan
Nilla

Mums! :-)

Blomman

Snyggt och så blir man ju så sugen att få smaka.

marie roxbro

Håller med...mums.../ ha en bra dag

pappsen

Uhj det var inte illa men för mig som ska hålla igen, tur de inte finns i min närhet de ser fruktansvärt goda ut

Bokmalen

Usch så sugen jag blev på choklad!! Men fina bilder å jag är säker på att dom var jättegoda!! Kramen, Maria

Marie Höglund

Fy så suktad jag blir ;-). Jätte fina bilder, 3:an tilltalar mig mes, antagligen för att den känns närmare än de andra ;-).

lilalili

mmmmm...ja-a...visst blir man chokladsugen!

Ha en skön söndagskväll!

Kramis

eva b

Snacka om smarriga bilder! Härliga bilder!

Peter Mattsson

Hoppeti!



Jösses ... vad jag blev sugen! Bra jobbat och bra vinklar!

morsdeka

Mmmm, så mumsigt. Jag fick den boken i födelsedagspresent i december. Jag har inte bakat något ur den ännu. Dina bilder ger mig en riktig kick. Fina!

KRAMEN!

Hasse

Morrn



Namnam, och en kopp starkt kaffe.



3:an jättebra.

Ha de bra

Hasse

princexswe

Ooo så smaskigt, men det ingår inte i mitt nyårslöfte. Det får bli en morot istället. Inte lika kul men vill man slippa stå i vassen i sommar så måste man offra nåt. Bild tre är mest frestande. Eva

Synne

Oj, nu fick jag ångest....

Vill ha, men först frukost...

Så gott.

Alla tre bilder är lika "goda".

Ha det gott.

Synne.

J o h a n n a - Inredning & pyssel

Mums va gott! Nu blev jag riktigt sugen. Ha en bra dag! Kram

Härligheter enligt Erika

Vad gott det ser ut!=)



Ja, man måste bejaka det lilla barnet man har i sig... rosa kan vara både snyggt och tufft!=)

Erika

Lillaviola

Åhh så gott det där ser ut.

Bra bilder på bra motiv!

Jag gillar 3:an bäst av alla bra bilder

Designtjejen

Mums.. jag blir ju jätte sugen.. hahahahah...

Hoppas att du har haft en bra dag!

Kramar

Designtjejen

Mums.. jag blir ju jätte sugen.. hahahahah...

Hoppas att du har haft en bra dag!Vad smart och enkelt med almenackan!!

Kramar

Njut i din trädgård

Det var jättefina bilder på jättefina cupcakes!!! Jag är så dålig på att baka, men jag är faktiskt lite sugen på att prova. Var det svårt?

Jah Hollis

Antar att du fick vara snabb för att få dina bilder. De ser goda ut och gick åt fort kan jag tänka. :-)

Saffran

Du får mig att vilja slicka på bildskärmen!

Allvarligt. Jag måste baka cupcakes nu. med choklad. helt kalrt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress