18 januari 2009

Veckans Fototriss: Frost

Foto

Frost är temat för den här veckans Fototriss. Jag passade därför på att ta lite bilder under dagens promenad. Tyvärr är det inte så frostigt här men det har i alla fall kommit lite snö under natten vilket ger ett lite frostigare intryck.







Foto: Kikan

Marie Carpe Diem

Brrrr ser så kallt ut. Fina bilder :-). Mellan bilden påminner mig om dagens besök i båthamnen. Tittade till lilla båten idag och det var så öde......alla guppande bojar var nu fastfrusna i den tjocka isen.

Gunvor

Fin triss! Sista bilden på isen var jättehäftig!

eva b

Gillar bild två! Är det havet?

lilalili

Jättevackra bilder där den första blir min favorit

Ha en bra kväll! Kramis

Znogge

Väldigt vackert och tvåan blir min favorit!

Synne

Vilka fina bilder.

Men trean är den finaste.

Kram Synne.

J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilka fina frostbilder du har tagit! Kram

Lena

vackra foton :) Sten är så läckert i alla dess former!

Designtjejen

Åh, vilka vackra bilder!! Den sista gillar jag speciellt!! Otroligt fina!!

Hoppas att du har en jätte mysig måndag!

Kramar i massor

Christian

E de replotbron ja skymtar i horisonten på bild 3 ? :P

Sofie

Vilka vackra bilder! Duktig du är på att fotografera :) Kram, Sofie

Jah Hollis

Frost eller snö. Härliga bilder du har tagit i alla fall.

TrädgårdsTuristen

Vad fint att du tog dagsfärska bilder. Snyggt. Gillar trean bäst, är det Öresundsbron kanske?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress